De HOEDT-huisartsen is geopend op:
Maandag t/m vrijdag van 08:00-17:00 uur
Bereikbaarheid: 24/7 via MGN of de MedGemak app
  • privacyverklaring
  • bereikbaarheid
  • recepten
  • waarneming avond, nacht & weekend
  • informatie MGN
  • aanmelden MGN
  • praktijkondersteuners somatiek
  • praktijkondersteuning GGZ
  • Medewerkers
  • assistentie
  • spreekuur
  • uitslagen opvragen
  • Jaarverslag en beleidsplan
  • Klachtenformulier
  • Behandelinformatie
  • Inschrijfformulier
  • privacyreglement gegevens electronisch patienten dossier
  • informatie huisartsenpost
  • Kleurplaten
  • klachtenregeling
  • Vacatures
  • ELAN
  • Vakantie
  • Informatie delen met ouder/voogd
  • Griep- en pneumokokken vaccinatie
  • Spreekuur Ondersteuner Huisarts (SOH)
  • Medische verklaringen
  • Niet verschenen zonder bericht
  • Apotheek
  • A
  • A
  • A

Niet verschenen zonder bericht

Niet verschenen zonder bericht

Het komt helaas regelmatig voor dat patiënten niet verschijnen op afspraken bij de assistente, huisarts of praktijkondersteuner zonder bericht, dan wel tijdig de afspraak annuleren. Als praktijk doen wij er alles aan om een dit te voorkomen. Patiënten ontvangen voorafgaand aan de afspraak een SMS herinnering en/of een e-mail met bevestiging van afspraak via MGN of MedGemak. Zorg er dus voor dat uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer bekend zijn op de praktijk.

 

Factuur 

Met ingang van 2024 kunnen wij een factuur sturen wanneer u zonder bericht niet bent verschenen op uw afspraak op de praktijk. Dit tarief is een schadevergoeding voor de kosten die de praktijk maakt als een patiënt niet op zijn/haar afspraak verschijnt. Er kan immers in dat tijdvak geen andere patiënt worden gezien.

De Hoedt Huisartsen wil de wachttijd voor een afspraak zo kort mogelijk houden. U wilt met uw zorgvraag immers zo snel mogelijk geholpen worden. U kunt hieraan meewerken door uw afspraak tijdig te annuleren. Dit kan telefonisch via 0793620101. Per e-mail via huisartsen@dehoedt.nl of via MGN en MedGemak. In de vrijgekomen tijd kan een andere patiënt worden ingepland,

 

Hoe voorkomt u een factuur?

Patiënten die hun afspraak zijn vergeten of niet tijdig hebben afgezegd, kunnen hiervoor een factuur ontvangen. NB: Houd er rekening mee dat uw zorgverzekeraar deze factuur niet vergoedt.

Kunt u niet op uw afspraak komen, meld dit dan uiterlijk 24 uur van te voren (maandag tot en vrijdag tussen 08:00-17:00 uur) telefonisch bij de assistente via 0793620101, via de e-mail huisartsen@dehoedt.nl, via MGN of MedGemak. De afspraak wordt dan uit de agenda verwijderd en zo kunnen wij een andere patiënt helpen. Bij tijdige afzegging wordt er uiteraard geen factuur verstuurd.

  • privacyverklaring
  • bereikbaarheid
  • recepten
  • waarneming avond, nacht & weekend
  • informatie MGN
  • aanmelden MGN
  • praktijkondersteuners somatiek
  • praktijkondersteuning GGZ
  • Medewerkers
  • assistentie
  • spreekuur
  • uitslagen opvragen
  • Jaarverslag en beleidsplan
  • Klachtenformulier
  • Behandelinformatie
  • Inschrijfformulier
  • privacyreglement gegevens electronisch patienten dossier
  • informatie huisartsenpost
  • Kleurplaten
  • klachtenregeling
  • Vacatures
  • ELAN
  • Vakantie
  • Informatie delen met ouder/voogd
  • Griep- en pneumokokken vaccinatie
  • Spreekuur Ondersteuner Huisarts (SOH)
  • Medische verklaringen
  • Niet verschenen zonder bericht
  • Apotheek

24/7 bereikbaar MGN & MedGemak

24/7 bereikbaar op Mijn Gezondheid.Net (MGN)

Meer weten ? klik HIER

 

U kunt ons nog gemakkelijker bereiken door de MedGemak app op uw telefoon te downloaden !

klik HIER voor informatie

© 2025 de HOEDT-huisartsen -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer