De HOEDT-huisartsen is geopend op:
Maandag t/m vrijdag van 08:00-17:00 uur
Bereikbaarheid: 24/7 via MGN of de MedGemak app
  • Openingstijden
  • Griep- en pneumokokken vaccinatie
  • waarneming avond, nacht & weekend
  • Aanwezigheid en Vakantie van uw huisarts
  • recepten
  • uitslagen opvragen
  • informatie MGN
  • aanmelden MGN
  • Medewerkers
  • Spreekuur Ondersteuner Huisarts (SOH)
  • praktijkondersteuners somatiek
  • praktijkondersteuning GGZ
  • klachtenregeling
  • Klachtenformulier
  • Inschrijfformulier
  • Behandelinformatie
  • Vacatures
  • Informatie delen met ouder/voogd
  • Medische verklaringen
  • Niet verschenen zonder bericht
  • Apotheek
  • Jaarverslag en beleidsplan
  • privacyverklaring
  • privacyreglement gegevens electronisch patienten dossier
  • ELAN
  • Rijbewijskeuringen
  • A
  • A
  • A

klachtenregeling

Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijke klachtenregeling. Natuurlijk willen wij graag in eerste instantie zelf met u in gesprek als er iets misgegaan is. U kunt daarvoor een gesprek met uw huisarts aanvragen, of beginnen met het invullen van ons klachtenformulier op onze site.

Uw klacht schriftelijk indienen
Wilt u niet rechtstreeks zelf de hulpverlener of medewerker benaderen? U kunt uw klacht dan schriftelijk kenbaar maken en sturen naar:

Eerstelijns Zorg Zoetermeer (EZZ),
t.a.v. Klachtopvang,
Zilverstraat 1, 2718 RP  Zoetermeer
of per e-mail zenden aan klacht@sgzoetermeer.nl

 

Beschrijf uw klacht in uw eigen woorden: over wie heeft u een klacht, wat is uw klacht en wat zou u willen dat er gebeurt om uw klacht ‘uit de wereld te helpen’. Hierbij is het handig uw geboortedatum of de geboortedatum van de betreffende patiënt door te geven over wie de klacht gaat. Lees de folder ‘Een klacht over onze zorg? Blijf er niet mee lopen!‘ of de volledige  klachtenregeling
Klachtenfunctionaris 

Levert een gesprek met de betreffende hulpverlener of medewerker niet voldoende op of wilt u geen gesprek aangaan? Dan is het mogelijk een beroep te doen op de ondersteuning van een onafhankelijk klachtenfunctionaris van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (www.skge.nl) Deze klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft geen oordeel. Hij of zij is onafhankelijk. Alles wat u aan deze persoon vertelt, is vertrouwelijk. De klachtenfunctionaris kan bemiddelen. En zoekt samen met u naar een oplossing.

Geschillencommissie
Kunt u zich niet kunt vinden in de uitkomst van de klachtbehandeling met de onafhankelijk klachtenfunctionaris van de SKGE of bent u van mening dat de klacht niet is opgelost? Dan is er sprake van een geschil. U kunt het geschil dan schriftelijk voorleggen aan de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (www.skge.nl).

  • Openingstijden
  • Griep- en pneumokokken vaccinatie
  • waarneming avond, nacht & weekend
  • Aanwezigheid en Vakantie van uw huisarts
  • recepten
  • uitslagen opvragen
  • informatie MGN
  • aanmelden MGN
  • Medewerkers
  • Spreekuur Ondersteuner Huisarts (SOH)
  • praktijkondersteuners somatiek
  • praktijkondersteuning GGZ
  • klachtenregeling
  • Klachtenformulier
  • Inschrijfformulier
  • Behandelinformatie
  • Vacatures
  • Informatie delen met ouder/voogd
  • Medische verklaringen
  • Niet verschenen zonder bericht
  • Apotheek
  • Jaarverslag en beleidsplan
  • privacyverklaring
  • privacyreglement gegevens electronisch patienten dossier
  • ELAN
  • Rijbewijskeuringen

24/7 bereikbaar MGN & MedGemak

24/7 bereikbaar op Mijn Gezondheid.Net (MGN)

Meer weten ? klik HIER

 

U kunt ons nog gemakkelijker bereiken door de MedGemak app op uw telefoon te downloaden !

klik HIER voor informatie

© 2025 de HOEDT-huisartsen -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer